Poradnik Newspoint "18 obszarów w których wykorzystasz monitoring marki"

Minęły czasy, kiedy z monitoringu mediów korzystali tylko rzecznicy prasowi i pracownicy działów PR. Monitoring marki coraz częściej wykorzystywany jest w przeróżnych obszarach działalności biznesowej przedsiębiorstw. W dobie tak szybkiego przyrostu blogów, vlogów, filmów, komentarzy, platform społecznościowych i ich użytkowników to już konieczność.

Doświadczenia oraz kontakty handlowe firmy Newspoint pokazują, że marki stosują monitoring mediów do wzmocnienia employer brandingu i usprawnienia pracy w HR, podglądania konkurencji, rozwoju produktu, obsługi klienta, wyszukiwania influencerów, oceny kampanii reklamowych, social CRM, pomiarów content marketingu, analizy trendów branżowych a nawet do pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO). Liczba możliwości jest niemal nieograniczona. Dzięki monitoringowi mamy dostęp do nieograniczonej bazy źródeł i danych. Jednak wiele firm nadal nie wie, że można narzędzia do monitoringu marki wykorzystać w taki czy inny sposób.

Zespół Newspoint przygotował poradnik, w którym pokazuje, jak i w jakich obszarach można skorzystać z zalet monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na 52 stronach e-booka przedstawione zostało 18 takich zagadnień biznesowych, które mogą przyczynić się do wzmocnienia pozycji rynkowej, wyprzedzenia konkurencji i zapobieżenia jakimkolwiek kryzysom wizerunkowym.

Poradnik można pobrać z:

https://www.newspoint.pl/poradnik-18-obszarow-w-ktorych-wykorzystasz-monitoring-marki/

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).

Robert Sadowski