"Efektywność i rentowność działań marketingowych trzeba mierzyć, nawet jeśli nie jest to łatwe. Określać KPI i weryfikować ich wykonanie. Temu właśnie służą audyty mediowe." - Robert Stalmach CEO Newspoint
Publikujemy rozbudowany...
"Efektywność i rentowność działań marketingowych trzeba mierzyć, nawet jeśli nie jest to łatwe. Określać KPI i weryfikować ich wykonanie. Temu właśnie służą audyty mediowe." - Robert Stalmach CEO Newspoint
Publikujemy rozbudowany poradnik o jednej z najistotniejszych aktywności w pracy nowoczesnego marketera - potrzebie przeprowadzania audytów mediowych. Publikacja została wzbogacona danymi ze światowych badań, wykresami, infografikami i wypowiedziami ekspertów z wielu dziedzin 😉
"Audyt mediowy: potrzeby >> zalety >> mierniki" jest obszernym źródłem wiedzy uwzględniającym, aż 10 sfer aktywności podlegających analizom i badaniom audytowym:
💎 content marketing - Anna Ledwoń - Blacha (More Bananas)
🔍 wyszukiwarka i SEO - Maciej Gałecki (Bluerank)
📱 social media - Maciek Sokołowski (Attention Marketing)
💻 portale i blogi - Anna Miotk (annamiotk.pl)
✉️ mailingi - Judyta Mojżesz-Zimonczyk (INIS)
🎬 wideo - Karol Kowalski (CDA)
👥 influencer marketing - Katarzyna Biegun (WhitePress)
📌 serwisy ogłoszeniowe
📰 prasa - Mart Stefańska (Burda Media Polska)
📺 radio i telewizja
Poznaj miary sukcesu dla każdego z nich. Analizuj swoje dane i wyniki konkurencji 💪
Poradnik do pobrania na: https://www.newspoint.pl/poradnik-audyt-mediowy/