"Efektywność i rentowność działań marketingowych trzeba mierzyć, nawet jeśli nie jest to łatwe. Określać KPI i weryfikować ich wykonanie. Temu właśnie służą audyty mediowe." - Robert Stalmach CEO Newspoint
Publikujemy rozbudowany...

"Efektywność i rentowność działań marketingowych trzeba mierzyć, nawet jeśli nie jest to łatwe. Określać KPI i weryfikować ich wykonanie. Temu właśnie służą audyty mediowe." - Robert Stalmach CEO Newspoint Publikujemy rozbudowany...

"Efektywność i rentowność działań marketingowych trzeba mierzyć, nawet jeśli nie jest to łatwe. Określać KPI i weryfikować ich wykonanie. Temu właśnie służą audyty mediowe." - Robert Stalmach CEO Newspoint Publikujemy rozbudowany poradnik o jednej z najistotniejszych aktywności w pracy nowoczesnego marketera - potrzebie przeprowadzania audytów mediowych. Publikacja została wzbogacona danymi ze światowych badań, wykresami, infografikami i wypowiedziami ekspertów z wielu dziedzin 😉 "Audyt mediowy: potrzeby >> zalety >> mierniki" jest obszernym źródłem wiedzy uwzględniającym, aż 10 sfer aktywności podlegających analizom i badaniom audytowym: 💎 content marketing - Anna Ledwoń - Blacha (More Bananas) 🔍 wyszukiwarka i SEO - Maciej Gałecki (Bluerank) 📱 social media - Maciek Sokołowski (Attention Marketing) 💻 portale i blogi - Anna Miotk (annamiotk.pl) ✉️ mailingi - Judyta Mojżesz-Zimonczyk (INIS) 🎬 wideo - Karol Kowalski (CDA) 👥 influencer marketing - Katarzyna Biegun (WhitePress) 📌 serwisy ogłoszeniowe 📰 prasa - Mart Stefańska (Burda Media Polska) 📺 radio i telewizja Poznaj miary sukcesu dla każdego z nich. Analizuj swoje dane i wyniki konkurencji 💪 Poradnik do pobrania na: https://www.newspoint.pl/poradnik-audyt-mediowy/
Robert Sadowski