Newspoint przygotował poradnik "Jak odnosić korzyści z social media?"

Newspoint przygotował poradnik "Jak odnosić korzyści z social media?"

Newspoint przygotował poradnik o zaletach obecności marki w social media. „Jak odnosić korzyści z social media” to zbiór pomysłów na rozwój biznesu, dla każdego marketera i specjalisty ds. social media, jakie dają spotkania z użytkownikami najpopularniejszych w Polsce platform społecznościowych. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych.

Poradnik ten to ponad 80 stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów, jak skuteczni marketerzy działają w mediach społecznościowych. Dodatkowo zawarto w nim mnóstwo wyników najświeższych badań i analiz z całego świata oraz przykładów wykorzystania social media przez krajowych graczy.

Poradnik "Jak odnosić korzyści z social media" obejmuje następujące obszary:

  • co najbardziej nurtuje marketerów współcześnie,
  • etapy dojrzałości firm w social media,
  • marketingowe taktyki wspierane przez social media,
  • korzystanie z mediów społecznościowych, aby lepiej zrozumieć rynek,
  • wybór właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców,
  • utrzymywanie klientów (retencja),
  • przyciąganie leadów marketingowych i sprzedażowych,
  • korzystanie z mediów społecznościowych, aby uczyć się od konkurencji,
  • dbanie o employer branding,
  • analiza aktywności konkurencji,
  • główne powody niepowodzeń start-upów,
  • monitoring social media,
  • wpływ aktywności w social media na SEO,
  • ustalanie właściwego czasu publikowania postów w social media.

 

Poradnik zawiera praktyczne porady i wskazówki rynkowych ekspertów z firm Bluerank, Lightness, MoreBananas, SocialMediaFAQ, Solski Communications i WhitePress. Poznanie ich pozwoli na optymalizację strategii obecności marki w social media, właściwe zarządzanie recenzjami online, radzenie sobie z negatywnymi opiniami, budowę pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, angażowanie właściwych influencerów do współpracy oraz poznanie korzyści płynących z monitoringu mediów.

Poradnik „Jak odnosić korzyści z social media?” można pobrać ze strony:
https://www.newspoint.pl/poradnik-jak-odnosic-korzysci-z-social-media/.

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 50 mln źródeł social media).

Robert Sadowski