Newspoint przygotował praktyczny poradnik "Jak mierzyć PR?"

Newspoint przygotował praktyczny poradnik "Jak mierzyć PR?"

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron przepełnionych cenną wiedzą na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności.

Dzięki poradnikowi można dowiedzieć się, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych oraz jakie modele ewaluacji stosować. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych. W e-booku przedstawione zostały także narzędzia, którymi można dokonywać pomiarów swojej pracy.

Poradnik „Jak mierzyć PR?” obejmuje następujące obszary:

  • aktywności prowadzone w ramach public relations i ich wpływ na biznes
  • media, w których działa PR-owiec
  • wpływ PR na zakupową podróż klienta (customer journey)
  • model Bartholomewa
  • dobre praktyki dotyczące zasad pomiaru komunikacji (tzw. Barcelona Principles)
  • wskaźniki pomiaru PR
  • miary, które wzmocnią wartość AVE
  • wpływ recenzji i opinii klientów na markę
  • zastosowanie monitoringu mediów w działaniach PR
  • narzędzia ułatwiające pozyskiwanie danych do pomiaru PR

Poradnik zawiera cenne, praktyczne porady i wskazówki rynkowych ekspertów z firm i organizacji: Attention Marketing, Imago Public Relations, Naturativ, Procontent Communication, Solski Communications, Uczelnia Łazarskiego. Poznanie ich pozwoli na zarządzanie wizerunkiem i budowanie opinii w oparciu o fakty, konfigurowanie narzędzi dostarczających wiedzę, interpretację danych i zdolność syntetycznej ich prezentacji. Pokaże, jak PR wspiera realizację kampanii rekrutacyjnych. Dowiemy się, że dzięki profesjonalnym serwisom monitoringowym PR-owcy mogą na bieżąco śledzić materiały w mediach, które są ponadto opatrzone dodatkowymi wskaźnikami. A najważniejsze, iż pomiar efektów public relations powinien być przede wszystkim związany z celem podejmowanych przez piarowców działań.

Poradnik „Jak mierzyć PR?” można pobrać ze strony:
https://www.newspoint.pl/poradnik-jak-mierzyc-PR/.

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).

Robert Sadowski