Newspoint ulepsza monitoring Facebooka

Newspoint ulepsza monitoring Facebooka

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, wprowadza nowy, wydajny i szybki mechanizm monitoringu Facebooka, ważny dla każdego, kto zainteresowany jest wysoką jakością zbierania i analizowania danych z fanpage’y na tej platformie.

Dzięki integracji z Facebookiem każdy klient Newspoint, z włączoną opcją dostępu do tego medium, będzie miał możliwość dodania do 50 kluczowych dla siebie fanpage’y do monitorowania i uzyskiwania z nich pełnych danych w trybie real time. Oznacza to, że publiczne posty i komentarze z tych fanpage’y będą indeksowane z wysokim priorytetem, a użytkownik panelu Newspoint będzie miał możliwość przeglądania tych wpisów praktycznie bez opóźnień w stosunku do momentu publikacji.

Zgodnie z polityką prywatności Facebooka, żadne dane prywatne nie będą  udostępniane, ani nie otrzymamy dostępu do prywatnych profili, dla których została wykonana integracja. Mechanizm integracji jest autoryzowany przez Facebooka, a Newspoint uzyskał od Facebooka bezpośrednią zgodę na jego oferowanie klientom. 

Integracja jest bardzo intuicyjna i polega na kopiowaniu i wklejaniu adresów URL kluczowych fanpage'y z Facebooka, które chcemy priorytetowo monitorować, do odpowiednich rubryk w specjalnym module. Dodawanie kolejnych stron odbywa się na bieżąco, bez żadnego oczekiwania. Projekt z danymi z nowych, wybranych, priorytetowych fanpage’y wygląda podobnie, jak inne już stworzone projekty w panelu Newspoint.

Proces integracji ze stronami na Facebooku został szczegółowo, krok po kroku, opisany we wpisie: https://blog.newspoint.pl/index.php/2021/08/10/ulepszamy-monitoring-facebooka/

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 50 mln źródeł social media).

Robert Sadowski