Alerty na SMS - monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Alerty na SMS - monitoring Newspoint wzbogacony o nową funkcjonalność

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint wdrożył funkcjonalność wysyłania alertów na SMS. Użytkownicy monitoringu mogą już otrzymywać powiadomienia, o pojawieniu się najważniejszych dla nich publikacji w mediach, SMS-em na swojego smartfona.

Jednym z głównych priorytetów Newspoint jest zadowolenie użytkowników panelu do monitoringu mediów, dlatego uważnie słuchając ich uwag stara się spełniać te oczekiwania. Wychodząc naprzeciw zainteresowaniom, obok tradycyjnych alertów mailowych, Newspoint wprowadził możliwość powiadomień o pojawiających się nowych publikacjach w mediach za pomocą wiadomości SMS wysyłanej wprost na smartfon

Alerty SMS mogą przychodzić z wybraną częstotliwością - np. ciągle (czyli tuż po odnotowaniu publikacji przez system) lub w wybranych, najdogodniejszych dla użytkownika godzinach. 

Usługa może być przydatna szczególnie wtedy, gdy powiążemy ją z projektem, na którym ustawione są tematy i konteksty drażliwe lub potencjalnie kryzysogenne dla firmy. Wtedy, kiedy liczy się szybkość działania lub opublikowana informacja nie może być absolutnie pominięta. Opcja SMS jest też doskonałym rozwiązaniem dla klientów, którzy nie mają (lub nie korzystają regularnie) aplikacji e-mail na swoim smartfonie, a chcą być na bieżąco z monitorowanymi publikacjami. 

Funkcja Alerty na SMS jest dostępna dla klientów posiadających pakiety Gold, po wcześniejszym ustaleniu potrzeb z opiekunem klienta.

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).

Robert Sadowski