Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy na najpopularniejszych platformach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

Influencerów na platformie Newspoint można wyszukiwać po nazwiskach lub nickach, słowach kluczowych lub kategoriach. Newspoint skatalogował wyniki w 28 kategoriach:

  • administracja publiczna
  • architektura, wyposażenie wnętrz
  • artysta, celebryta
  • biznes
  • bloger
  • ekologia
  • fotografia
  • fundacja, organizacja
  • gaming
  • informacje
  • inne
  • kulinaria
  • kultura, sztuka
  • lifestyle
  • marka, produkt, firma
  • media
  • moda, uroda
  • motoryzacja
  • nowe technologie
  • parenting
  • podróże
  • polityka
  • przyroda
  • rozrywka, czas wolny
  • sport, fitness
  • uczelnia, szkoła, edukacja
  • zdrowie
  • zwierzęta.

Wyszukiwanie po słowach kluczowych pozwala na wyszukiwanie influencerów piszących lub wypowiadających się na dane tematy, używających określonych # (hashtagów), którymi oznaczono wcześniej zdefiniowane przez nas akcje lub konkurencję

W wyszukiwaniu można użyć kilku słów kluczowych, które w zależności od ustawień mogą występować w postach:

- alternatywnie (minimum jedno słowo kluczowe w poście)

- współwystępować (wszystkie słowa kluczowe wymagane). 

W powyższych wyszukiwaniach możliwe jest również wykluczenie określonych słów kluczowych.

Dodatkowym ułatwieniem jest filtrowanie wyszukiwanych influencerów (liderów opinii i brandów) po liczbie fanów. Użytkownik wyszukiwarki może określić przedział albo minimalną lub maksymalną liczbę obserwatorów wyszukiwanych influencerów. Aktualnie wyszukiwarka daje możliwość wyszukiwania w jednym z 3 języków: polskim, angielskim i niemieckim.

W tym momencie, moduł analityki influencerów Newspoint umożliwia dostęp do 300 tysięcy profili influencerów z całego świata i parametrów ich aktywności na globalnych platformach społecznościowych.

Publikacje każdego influencera możemy wyszukać w wybranym przedziale czasowym. Otrzymujemy też dostęp do pełnych statystyk zasięgów, ekwiwalentu reklamowego, metadanych, typów reakcji, łącznie z timingiem publikacji. Statystyki mogą być wyświetlane dla postów spełniających kryteria wyszukiwania, ale moduł influencerów pozwala na analizę wszystkich aktywności danego influencera, w tym także na podgląd zebranych postów influencera, bez wchodzenia na jego profil.

Dzięki wielu opcjom wyszukiwania dostępnym w nowym module analityki influencerów Newspoint, z łatwością dotrzemy do influencerów odpowiadających potrzebom marki i docierających do jej grupy docelowej.

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 50 mln źródeł social media).

Robert Sadowski