Poradnik "Komplesowy monitoring mediów"

Poradnik "Komplesowy monitoring mediów"

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik Kompleksowy monitoring mediów”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i social media oraz PR-owców, którzy na co dzień wyszukują w mediach wzmianki na interesujące ich tematy oraz chcą zrozumieć zachowania i reakcje swoich odbiorców, identyfikować branżowe trendy lub zdobywać przewagę konkurencyjną.

Monitorowanie mediów to dziś znacznie więcej niż śledzenie słów kluczowych i wzmianek ulubionych dziennikarzy. To niezbędny element każdej współczesnej strategii biznesowej. Dzięki poradnikowi można dowiedzieć się, jak dokładnie działają narzędzia monitorujące media, markę i konkurencję. Autorzy  poradnika przedstawili cały proces przeszukiwania mediów pod kątem słów kluczowych oraz przydatnych funkcji i zalet płynących z monitorowania mediów. Marketerzy poznają też zagrożenia wynikające z niekorzystania z tego typu narzędzi.

Poradnik „Kompleksowy monitoring mediów” obejmuje następujące obszary:

  • czym dokładnie jest monitoring mediów
  • jak działa monitoring mediów
  • jakie funkcjonalności posiadają nowoczesne narzędzia do monitorowania mediów
  • które serwisy i platformy można monitorować 
  • komu monitoring mediów przyniesie najwięcej korzyści
  • jakie są ograniczenia w zbieraniu danych
  • jakie dane i publikacje można eksportować
  • czy wystarczy korzystać z darmowych narzędzi

Poradnik zawiera wskazówki, czym powinniśmy się kierować przy wyborze narzędzi do monitorowania internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na co zwracać uwagę w przypadku instytucji, małych działalności, firm MSP i międzynarodowych korporacji. Duży nacisk położono na przegląd funkcjonalności narzędzi monitorujących media dostępnych na polskim i zagranicznych rynkach.

Poradnik „Kompleksowy monitoring mediów” można pobrać ze strony:

https://www.newspoint.pl/knowledge-base/kompleksowy-monitoring-mediow

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).

Robert Sadowski