IMM kupuje Newspoint
4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów.
W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów rozwojowych dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 milionów zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkim klienci grupy IMM.
Instytut Monitorowania Mediów sprawdził się wcześniej w przejmowaniu i rozwijaniu firm. Dobrym przykładem jest zakup rumuńskiej spółki mediaTRUST, w którą zainwestował w 2008 roku. Od tamtej pory mediaTRUST zwiększył sprzedaż 12-krotnie dzięki czemu stał się największą rumuńską firmą w branży, z ponad 50% udziałem w rynku. Połączenie potencjału IMM, Newspoint oraz mediaTRUST pozwoli grupie IMM szybciej poprawiać jakość i rozwijać portfolio produktów skierowanych do branży public relations oraz marketingu.
W IMM stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać. Kolejną z nich jest kupno Newspoint, które niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed nami nowe perspektywy. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów – mówi Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.
W obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów R&D dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 milionów zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy IMM – dodaje Agata Andruszkiewicz, Członek Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.
- Robert Sadowski
- Digital Marketing Manager
- robert.sadowski@newspoint.pl
- Newspoint