Raport Newspoint: Home office oczami internautów

Raport Newspoint: Home office oczami internautów

Dział marketingu kompleksowego monitoringu mediów Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował obszerny raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. 

Z raportu dowiedzieć się można, między innymi:

  • jakie są największe problemy pracy zdalnej, jej wady i zalety,
  • jak na elastyczność pracy wpłynęła pandemia,
  • jak wyglądają formy zatrudnienia przy pracy z domu,
  • w jaki sposób firmy radzą sobie ze zdalnym onboardingiem oraz integracjami pracowników,
  • jakie oczekiwania mają pracownicy względem home office,
  • z jakich narzędzi korzystamy przy pracy zdalnej,
  • jak ważny jest employer branding w dobie pracy zdalnej oraz jak zadbać o wizerunek marki.

 

Raport home office oparty został na wypowiedziach internautów, partnerów oraz dotychczasowych badaniach nad pracą zdalną. Odpowiedzi są bardzo interesujące i wartościowe z perspektywy marketera, agencji PR i HR, osób zajmujących się employer brandingiem, jak i pracowników oraz pracodawców z wielu branż. W raporcie głos zabrali:

  • Kamila Chrastek, HR Manager w Grupa iCEA,
  • Przemek Dębski, Marketing Lead – Poland, GetResponse,
  • Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications,
  • Kaja Reszke, dyrektor Działu Komunikacji i Fundraisingu, fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty,
  • Anna Ledwoń, CEO More Bananas,
  • Robert Stalmach, CEO Newspoint.

 

Raport Newspoint na temat home office można pobrać z: https://www.newspoint.pl/blog/home-office-oczami-internautow-raport-newspoint

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).

Robert Sadowski